گروههای اخبار و اطلاع رساني

نمایشگاه های آینده

گزارش های تصویری

کلیدواژه ها

حضور در نمایشگاه سنگ شویتو چین فرصتی بی‌نظیر برای فعالان اقتصادی ایران

حضور در نمایشگاه سنگ شویتو چین فرصتی بی‌نظیر برای فعالان اقتصادی ایران

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین امسال نیز برگزار خواهد شد و فعالان اقتصادی ایران فرصت بی‌نظیری برای حضور در این نمایشگاه خواهند داشت. به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، صادرکنندگان سنگ‌های ساختمانی ایران از هفدهم تا بیستم آبان‌ماه و با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو چین، از فرصت بی‌نظیری برای نمایش محصولات معدنی خود در مرکز تولید سنگ چین استفاده خواهند کرد.
شهر شویتو که به عنوان مرکز تولید سنگ چین شناخته می‌شود با وجود بیش از ۱۰ هزار کارخانه و مرکز تجارت سنگ به یکی از بازارهای هدف برای صادرکنندگان کوپ سنگ ساختمانی تبدیل شده است.
از اصلی‌ترین دلایل برتری نمایشگاه سنگ شویتو چین نسبت به دیگر نمایشگاه‌های معتبری که در این کشور برگزار می‌شود این است که محل برگزاری نمایشگاه در مجاورت کارخانه‌های تولید و فرآوری سنگ قرار گرفته و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند به صورت مستقیم با خریداران سنگ خام (کوپ) مذاکره کنند و یا در زمان‌های آزاد خود از کارخانه‌ها و مراکز تجارت سنگ بازدید کرده و به معرفی محصول معدنی خود بپردازند.
نمایشگاه بین‌المللی سنگ شویتو با جذب بازدیدکنندگان بسیار از ایتالیا، برزیل، ترکیه، اسپانیا، پرتقال مصر و هند توانسته بازارهای گسترده‌ای را پوشش دهد و هر ساله میزان مبادلات تجاری صورت گرفته در این رویداد را افزایش داده است.
علاقمندان و فعالان اقتصادی ایران می‌توانند در صورت تمایل به رزرو غرفه، بازدید یا کسب اطلاعات در مورد این نمایشگاه بی‌نظیر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۶۵ یا ۳۲۶۱۲۵۵۷-۰۳۱ تماس بگیرند.

تصاویر مرتبط

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر