کد خبر : 24935

تاریخ درج خبر : یک شنبه 21 مرداد 1397
نمايشگاه هاي خارجي و بین الملل
• مشارکت اصفهان در نمایشگاه طراحی، تزئینات و دکوراسیون داخلی قطر
شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مسئولیت سازماندهی شرکت‌های ایرانی در یکی از بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی طراحی، تزئینات و دکوراسیون داخلی که در کشور قطر برگزار می‌شود را بر عهده دارد.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مسئولیت سازماندهی شرکت‌های ایرانی در یکی از بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی طراحی، تزئینات و دکوراسیون داخلی  که در کشور قطر برگزار می‌شود را بر عهده دارد.

به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، قطر به عنوان ثروتمندترین کشور جهان از نظر میزان درآمد سرانه و میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با هدف تامین  مواد و مصالح مورد نیاز خود در زمینه طراحی داخلی و خدمات مرتبط برای بخش‌های تجاری، مسکونی و هتل‌ها از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری میزبان جدیدترین و بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی طراحی، تزئینات و دکوراسیون داخلی با برند Index Qatar 2018 خواهد بود.

این رویداد که مکانی برای معرفی اقلام تزئینی و صنایع‌دستی، محصولات نساجی، مبلمان، کالای خواب، نور و نورپردازی، مبلمان اداری، مواد ساخت سطوح داخلی و خارج، ماشین‌آلات، ابزار و تجهیزات، مواد و مصالح کمپوزیت، پوشش‌های منعطف، پوشش‌های پارچه‌ای، دیوارپوش‌ها و کفپوش‌های چوبی خواهد بود، بهترین جایگاه برای به نمایش درآوردن و ارائه طراحی داخلی در حوزه کشورهای خلیج فارس و خاورمیانه محسوب می شود و با گردهم آوردن گرایشات جدید بازار، فرصت ملاقات با تامین کنندگانی را برای مشارکت کنندگان فراهم می آورد که هر روز موفق به دیدن آنان نخواهند شد.

در این نمایشگاه که مورد بازدید گروه‌های مختلف معماران، طراحان داخلی، خریداران و تامین کنندگان، مدیران پیمانکاری، مهندسین، بخش‌های درمانی و ایمنی، مدیران اجرایی و کل و مشاورین قرار خواهد گرفت. تمامی غرفه‌داران می‌توانند بدون واسطه به معرفی توانمندی‌های خود بپردازند و سهم خود از فرصت سرمایه‌گذاری موجود را ارتقا بخشند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در راستای تحقق بخشی از رسالت خود شرایطی را فراهم کرده تا برترین‌های کشورمان بتوانند با مشارکت در این نمایشگاه و همچنین کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی جانبی مراودات تجاری خود را در عرصه بین‌الملل توسعه دهند.

تمامی متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه می‌توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان  با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۵۱، ۰۹۱۲۹۴۷۹۵۶۱ و ۰۳۱۳۲۶۰۱۶۸۳ تماس بگیرند.